De la Primaria Sector 1 Bucuresti


Cu prilejul sarbatorilor de iarna, Primaria Sector 1 transmite cetatenilor cartierului Baneasa-Lac cele mai sincere urari de sanatate si prosperitate, alaturi de traditionalul
"La multi ani!".

Totodata, Primaria Sector 1 ne trimite si un cadou - cate un cozonac/familie.
Cetatenii interesati pot ridica acest cadou, maine, 16.12.2011, intre orele 18.00-19.00, de la imobilul din str. Guatemala, nr.15.


marți, 30 noiembrie 2010

Oferta servicii de cadastru

Buna ziua!

Sunt SORIN ARDELEANU si locuiesc in cartier cu Dvs., pe aleea Havana nr.15. -  telefon - 0734.526.031 şi 021.316.84.57.
Sunt autorizat de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, categoria A, pentru executarea lucrarilor de cadastru.

Va informez ca am executat lucrari de cadastru, in cartierul nostru, cu urmatoarele preturi:
- garsoniera - 350 lei;
- apart. 2 camere - 400 lei,
- apart. 3 camere - 425 lei;
- apart. 4 camere - 450 lei;
- locuinta  P+1 - 600 lei;
- locuinta P+2 - 800 lei;
- vila - 900 lei.

Pentru spatiile comune pretul este de 450 lei pe 100 mp de releveu.

Preturile includ urmatoarele activitati:
- obtinerea Certificatului "Extras de carte funciara pentru informare" - pentru locuinta si pentru locul de parcare;
- executarea masuratorilor topogeodezice;
- intocmirea documentatiei tehnice necesare pentru intabularea proprietatii;
- predarea dosarului pentru intabulare la oficiul teritorial de cadastru;

Documentele necesare pentru intabulare:
- contractul de construire - copie legalizata;
- anexa la contract - copie legalizata;
- procesul  - verbal de predare - primire a locuintei - copie legalizata;
- contractul de concesiune cu titlu oneros pentru teren - copie legalizata;
- procesul - verbal de predare - primire a terenului - copie legalizata;
- actele de identitate ale proprietarilor - copie.
- Certificat Fiscal - pentru cadastru - original.
- Declaratie notariala ( modelul declaratiei  va fi pus la dispozitia beneficiarilor);

Preturile nu includ TVA si taxele legale pentru avizarea lucrarii.

Taxele de avizare a lucrarilor sunt urmatoarele:
- 600 lei - pentru actualizarea cadastrului unui apartament;
- 600 lei - pentru actualizarea cadastrului unui loc parcare;
- pentru P+1 - 120 lei + 0,05% din valoarea de impozitare a imobilului, rezultat din Certificatul Fiscal;
- pentru P+2 - 120 lei + 0,05% din valoarea de impozitare a imobilului, rezultat din Certificatul Fiscal;
- pentru vila - 120 lei + 0,05% din valoarea de impozitare a imobilului, rezultat din Certificatul Fiscal;
- taxa pentru obtinerea Extrasului de Carte Funciara pentru informare - 20 lei;
Taxele legale pentru avizarea lucrarilor si pentru obtinerea Extrasului de Carte Funciara, în regim de urgenta, sunt de 5 ori mai mari.

Va informez ca pentru executarea lucrarilor de cadastru am intampinat mari greutati generate de faptul ca firma constructoare (SOUTH PACIFIC) a facut cadastru pentru locurile de parcare fara a face o schita generala de pozitionare a acestora. Datorita acestui fapt a fost necesar sa solicitam extrasele carte funciara pentru toate locurile de parcare de la blocul B 6, intrucat OCPI Bucuresti nu a putut sa ne puna la dispozitie numerele cadastrale.

Cu stima,
Ing. Sorin Ardeleanu



Anexa nr. 1
Către
OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA .................…………………………
BIROUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA .................…………………………
Nr. de înregistrare:................. din ......./....../ 20......
CERERE DE SOLICITARE INFORMAŢII
Subscrisa S.C. SKY PHOTO SERVICES S.R.L., cu sediul social în oraşul Voluntari, judeţul Ilfov, şoseaua Pipera – Tunari, nr. 1H, vila P 23, nr. de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului Ilfov – J 23/448/2007,Codul Fiscal – RO 15061669, în vederea întocmirii documentaţiei cadastrale ...........................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................pentru imobilul situat pe teritoriul administrativ al localităţii .............................................................. .
..........................................................................................................................................................., identificat prin......................................................................................................................................
...................................................................................................................................................... va solicitam următoarele informaţii ..........................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
CONVENTIE între .............................................................................................................................., în calitate de proprietar al imobilului mai sus menţionat şi S.C. SKY PHOTO SERVICES S.R.L. - persoană juridică autorizată, au convenit următoarele:
1. S.C. SKY PHOTO SERVICES S.R.L va executa o documentaţia cadastrală pentru imobilul mai sus menţionat.
2. Termenul de execuţie a documentaţiei este de ........... zile, începând cu data ..............................
3. Onorariul convenit pentru lucrările menţionate la punctul 1 este de ..................................... lei şi reprezintă ................................................................. din care s-a achitat avansul în suma de .................................lei, cu chitanţa nr. ......................... din data de ........................, urmând ca restul de ...................................lei să fie achitat la data de .................................................................
4. Plata va fi efectuata prin ..............................., în următoarele condiţii ............................................
............................................................................................................................................................
5. Persoana juridica autorizata va depune documentaţia necesara recepţiei şi înscrierii în cartea funciara şi va ridica încheierea de carte funciară si extrasul de carte funciară de informare.
6. Prezenta convenţie se încheie în 4 exemplare, câte unul pentru fiecare parte, un exemplar pentru a fi depus la oficiul de cadastru si publicitate imobiliară, în vederea obţinerii informaţiilor solicitate şi unul în documentaţia supusă înscrierii în cartea funciară.
7. Numărul de ordine al documentaţiei, din registrul de evidenta a lucrărilor realizate si verificate, este ........................................
8. Alte clauze si condiţionări ...........................................................................................................
.......................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................
Proprietar
Nume, prenume
Semnătura
Executant
S.C. SKY PHOTO SERVICES S.R.L
Semnătura şi stampila
Data: ..................................................
Anexa nr. 2
Către
OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA ....................................................
BIROUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA ......................................................
Nr. de înregistrare:................din ....../....../ 20......
CERERE DE RECEPTIE SI ÎNSCRIERE
Subsemnatul(a) ........................................................................................................ domiciliat(ă) în localitatea .................................................................................................................................,
str. ...........................................................................nr. .........., legitimat (ă) cu CI/BI seria ........ nr. .........................., CNP (CUI)................................................, tel./fax ....................................... e-mail: ............................................. prin mandatarul ....................................................................................
.............................................................................................. vă rog să dispuneţi:
I. OBIECTUL RECEPTIEI:
|_| - prima înscriere (atribuire număr cadastral);
|_| - înscrierea unei construcţii noi sau extinderea ei, pe o parcelă înscrisă în cartea funciară;
|_| - modificarea limitei de proprietate;
|_| - modificarea suprafeţei imobilului;
|_| - descrierea dezmembrămintelor dreptului de proprietate;
|_| - reconstituirea cărţii funciare pierdute, distruse sau sustrase.
II. OBIECTUL ÎNSCRIERII:
|_| - intabularea *.................................................................................................................................
|_| - înscrierea provizorie **..................................................................................................................
|_| - notarea ***...................................................................................................................................
|_| - radierea****.................................................................................................................................
IMOBILUL este identificat prin Cartea Funciara nr. ..................... a comunei/oraşului/ municipiului ............................................................................................ şi numărul cadastral al imobilului ............................................................................. situat în str. .......................................
.................................................., nr. ........., bl. ............, scara.........., apart............, comuna /oraş/ municipiu ………………………………………………………………………………………………....……
ACTUL JURIDIC care justifică cererea, anexat în original sau în copie legalizata: ..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
S-a achitat tariful de: ................................... lei prin chitanţa nr. ......................./.............. cu codul
Solicit comunicarea răspunsului
prin posta |_|
la sediul biroului teritorial |_|
fax |_|
nr. .................................
DATA
SEMNATURA
........./..................../20......
* Drept de proprietate, uz, uzufruct, abitatie, servitute, concesiune, ipoteca, privilegiu etc.
** Act sub conditie suspensiva, hotarâre judecatoreasca care nu a ramas irevocabila.
*** Incapacitate, act sub conditie rezolutorie sau cu termen, locatiunea, preemtiunea, promisiunea de înstrainare, sechestrul judiciar si asigurator, schimbarea rangului ipotecii, actiuni în justitie asupra imobilului în cauza, orice alte fapte sau drepturi personale etc.
**** Drepturi reale, ipoteca, privilegiu.
Anexa nr. 3
Către
OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA ...................................................
BIROUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA ...................................................
Nr. de înregistrare ................/....../20......
CERERE DE RECEPTIE PENTRU DEZLIPIRE/ALIPIRE
Subsemnatul (ă) ............................................................................. domiciliat (ă) în localitatea .............................................................................str............................................................................
nr. ..............., legitimat (a) cu CI/BI seria ...... nr. ........................., CNP ..................................., tel./fax ....................... e-mail: ............................ prin mandatarul ......................................................
...........................................................................................................................................................,
Pentru dezlipirea / alipirea imobilului/imobilelor identificat/identificate prin .........................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
(adresa fiecărui imobil, numărul cadastral, numărul de carte funciară)
vă înaintăm alăturat documentaţia aferentă, întocmită conform prevederilor Regulamentului privind conţinutul şi modul de întocmire a documentaţiilor cadastrale, în vederea înscrierii în cartea
funciară, în vederea recepţiei si obţinerii noilor numere cadastrale.
Solicit comunicarea răspunsului
prin posta |_|
la sediul biroului teritorial |_|
fax |_|
S-a achitat tariful de .......................... lei prin chitanţa nr. .............../............ pentru serviciul cu
codul nr. ...........................................
Data: ........./..................../20...... SEMNATURA
Anexa nr. 5
OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARĂ...................................................
BIROUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARĂ...................................................
DECLARAŢIE
Subsemnatul(a) ...................................................................................................., domiciliat(ă) în localitatea ................................................................., str. .......................................................... nr. ......, legitimat(ă) cu CI / BI seria ........... nr. ......................., CNP ............................................, prin prezenta declar pe propria răspundere, în calitate de proprietar al imobilului situat ..........................................................................................................................................................., sub sancţiunile prevăzute de art. 292 din Codul penal, că:
- nu am înstrăinat bunul imobil (sau o parte a acestuia);
- nu am solicitat recepţia si înscrierea în cartea funciară / am solicitat anterior recepţia si/sau înscrierea în cartea funciara, dar solicitarea a fost respinsă prin ............... (anexată în copie);
- am indicat persoanei autorizate limitele imobilului, în vederea întocmirii documentaţiei cadastrale;
- am fost informat(a) şi sunt de acord cu suprafaţa rezultată din măsurători de ............. m, 2comunicată de persoana autorizată;
- suprafaţa iniţială a imobilului este de ................. m.2
Îmi asum întreaga răspundere pentru punerea la dispoziţia persoanei autorizate ing. Ardeleanu Sorin, din cadrul S.C. Sky Photo Services S.R.L., a următoarelor acte doveditoare ale dreptului de proprietate:
- .....................................................................................................................................;
- .....................................................................................................................................;
- .....................................................................................................................................;
- .....................................................................................................................................;
- .....................................................................................................................................;
- .....................................................................................................................................;
în vederea identificării limitelor bunului imobil măsurat, pentru executarea documentaţiei cadastrale, participând la măsurătoare.
Data........./.................... /20......
Semnătura proprietarului
...................................................................
Numele si prenumele persoanei autorizate:
S.C. Sky Photo Services S.R.L. – inginer Ardeleanu Sorin
Semnătura si stampila
...............................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu